Tuesday, January 7, 2014

January 7, 2013 

I am so flabbergasted to just know that Emperor Akihito of Japan possesses identicality with me! As of today, He is one of the most powerful and richest political figures in the world. He is born exactly 60 years before me in the chinese calendar. He belongs to the only generation of water roosters living other than ours. We are both of Sagittarius zodiac sign. Just one thing that I wonder, what time of the day he was born. I really thought it is impossible nowadays to find someone of his kind. I would really love to meet him someday and ask about how he has lived his life, his fate and fortune. I'm running so many thoughts! I can't help it.

私は、日本の明仁天皇は私と一緒に一致不一致所有していることを知ってとてもびっくり仰天したようです!今日の時点で、彼は世界で最も強力で、最も裕福な政治家の一つです。彼は中国のカレンダーで丁度60年私の前に生まれている。彼は我々以外の生ける水の雄鶏の唯一の世代に属しています。私たちは、射手座の星座の商標です。彼が生まれた日の何時に私は疑問に思うだけで一つのこと、。私は実際にそれが彼のような人を見つけるために、今日では不可能であると思った。私は本当にいつか彼に会うと、彼は彼の人生、彼の運命と富を生きてきたかについて尋ねるのが大好きだ。私は非常に多くの考えを実行しているよ!仕方がないんだよ。

No comments:

Post a Comment